Sunday 9 January 2011

Ya!

Jag har haft svårt att sova den sista tiden av den enkla anledningen att jag är alldeles för uppspelt och full av förväntan. Jag ligger och tänker och funderar och planerar och gör listor och LER. Jag ligger där, bäcksvart i rummet, klockan är över midnatt och fånler för mig själv. Astöntigt och alldeles, alldeles underbart.


Vad kommer ske då? Jo.


Slutet på januari, Sleigh Bells med Emilie på Debaser (alla som vill får förstås hänga på, det kommer bli fett! Kom! Kom!). Börja plugga japanska på distans, ta mina första högskolepoäng. 
Februari, Göteborg med mamma för häng med syster och kulturella upplevelser i form av... teater? Kanske? Bästa julklappen <3
Mars, hemligt än så länge men OH så spännande!
April, då är det äntligen vår och bara tanken gör mig helt galen av lycka!
Maj, lolitaloppis och 25-årsfirande!
Juni, flytt till Stockholm. Hem till Stockholm.
SOMMAR I STOCKHOLM MED ER, MIN ÄLSKADE, ÄLSKADE VÄNNER!!
Augusti, påbörja utbildningen.


...och imorgon drar jobbet igång så det är bäst jag påbörjar den långa, omständliga vägen mot den envisa nattsömnen. Bara fjärilarna kunde sluta fladdra.

No comments:

Post a Comment