Monday 29 November 2010

I (hjärta) Syo

Syosnack och framtidshopp. Vågar inte säga för mycket än men ja, fjärilar i magen.


Det här gör mig så himla, himla glad:
Revolution på g.
Och samtidigt i en annan del av Sverige:
Revolutionen händer just nu.


Jag vet inte var jag ska ta vägen. Är så pepp, så otroligt taggad.
Åh Andreas, min hjälte.


I övrigt började jobbveckan med stort julgodisbak, och allt som hör till när man ska leda femton förståndshandikappade barn från decilitermått till färdig chokladknäck. Chokladknäck som för övrigt beter sig exakt så som Pappa Rudolf demonstrerar så episkt i Sunes Jul; det sätter sig och stannar där. 
Jag städade köket länge, länge. 

1 comment:


  1. vitality male enhancement review and super male vitality size true male vitality super male vitality full stomach alex jones male vitality strip infowars super male vitality ad super male vitality healing alex jone super male vitality super male vitality infowars meme super male vitality lee ann mcadoo alex jones taking male vitality male sexual vitality tonic This male prosperity enhancer has benefits like it assembles essentialness and augmentations in magnetism. This supplement has an also favored outlook of extending the traverse, size, and hardness of your erection with a more grounded sexual drive. Instructions to utilize Vitality RX
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    ReplyDelete