Sunday 7 November 2010

Everything, everyone, everywhere, ends.

Åh, Six Feet Under! Började plöja säsong ett här om kvällen, BRA initiativ! 


- I don't want any children.
- Who said anything about children?
- I was refering to you.


Tänkte ni på era döda igår? Det gjorde jag, lite grann sådär, i en halvtimma eller så. Sen jag gick till kyrkogården och fotade/försökte föreviga den fina stämningen med alla lyktor och tända ljus. Gick sådär. Borde gå en fotokurs.






För mycket fritid för mycket fritid för mycket fritid. Det är himla praktiskt att bo på landet, allt är billigt och nära. Luften är ren, maten närproducerad och vännerna har oftast tid att ta en fika. Tristessen och avsaknaden av saker att ta sig för är en annan femma. Nästa vecka åker jag ner till Göteborg för att fira Julia och veckan därpå till Stockholm för att fira Martin som fyller 25. Haha, tjugofem. Jag älskar tanken på att mina vänner blir äldre och visare och hoppas att så är fallet även med mig. Det sistnämnda alltså. 


Dagens tidsfördriv: Organisera Itunes bibliotek, handla, läsa bok och försöka mig på lite matte. Är på skype ikväll om någon känner för att umgås den vägen. Puss.

1 comment:

  1. Amanda! Inte behöver du gå fotokurs, bara skaffa ett stativ och köra lite längre slutartider/lägre iso :)

    ReplyDelete