Thursday 16 June 2011

Bio Rio.

Hornstull strand, Bio Rio och allt därikring har blivit mitt nya älsklingstillhåll. I söndags, efter att ha kånkat möbler  upp och ner för ett oändligt antal trappor i krokarna runt telefonplan, bjöd Maria på brunch på Strand. Alltså, den brunchen, jag har aldrig varit med om något liknande. Minst tio olika sallader, röror gjorda på bönor, grönsaker, ost och yogurt, rökt lax, grillade revbensspjäll, kyckling och rostbiff, nybakat bröd, coleslaw, tsatsiki, guacamole, oliver och när man var färdig med det kunde man göra sina egna våfflor och äta med sylt, grädde, strössel och färsk frukt. Kaffe och te ingick även. Kan avslöja att jag var mätt fram till tisdag kväll...


Idag var jag och såg den här och blev angenämt påmind om varför man ska se film på bio. Klart man ska se film på bio! Tv-serier däremot, de kan man tanka hem med gott samvete, tycker jag. 


Dagens grupparbete gick strålande och mina gruppmedlemmar och jag är på precis samma linje; FÅ JOBBET GJORT SNYGGT OCH SNABBT. Ser fram emot redovisningen imorgon, vi kommer vara bäst.
Ajuste, det finns EN snygging i klassen. To be continued.

No comments:

Post a Comment