Friday 29 October 2010

Nuså.

I och med upptäckten av denna YouTube-kanal har mitt liv återfått sin mening. Åh vad fint det känns.

Jessicas katt Majsan

Jessicas nya katt, än så länge utan namn.

Jessica plus gammal samt ny katt.
Satan vad svårt det är att foto kattungar, förresten. Av cirka trettio foton blev kanske... ett något sånär bra. Det sagt är jag fortfarande rätt borttappad när det kommer till inställningarna på min kamera. Kan inte.

Den här veckan har jag varit speciallärare, engelsklärare och svensklärare. Förra veckan var jag spansklärare och lite SO-lärare. Jag förundras över hur man kan gå från att fullkomligt avguda sina gulle-elever till att vilja vrida nacken av dem och tillbaks igen inom loppet av en lektion eller mindre. Högstadiekids, vilket koncept. 

Idag på förmiddagen skrev jag mitt första matteprov. Jag tror att det kanske möjligtvis gick vägen.

Imorgon = 80-talsfest, pepp!

No comments:

Post a Comment