Sunday 6 February 2011

Kalashelg i depphålan.





Catta är här med anledning av gårdagens överraskningsfest för Jessica. Helt fabulöst MEN; efter utgång på lokala haket kan jag åter igen lugn konstatera att Stockholm inte kan hända snart nog.


Nog av det här nu!


Saker jag blir irrationellt och djupt förolämpad av:


1. När människor stöter på mig.
2. När människor glömmer saker jag berättat för dem så att jag måste upprepa vad det nu rör sig om.
3. När människor inte skrattar åt mina skämt.
4. När människors allmänna förvirring går ut över mig.
5. Förvånade reaktioner som svar på svar jag just gett en fråga. Typ "Har du testat gåslever?", "Ja", "VANÄHEOMGOMG!?!?!"


Sammanfattningsvis: Jag måste lära mig att slappna av. En gång för alla nu, måste lära mig att slappna av. Hur gör man?

No comments:

Post a Comment